Sunday 26 November 2017

3 Ender Trading System By Kaptein Valuta


Trading System Test: 3 Ducks Trading System Postet 5 år siden 2:00 PM 13 april 2012 12 Kommentarer pip pip pip boop beut Salutasjoner, mine kjære earthlings Som lovet brukte jeg litt tid til å mekanisere parametrene til 3 Ducks Trading System før jeg knuser tallene og gjennomføre noen backtests. Den ene tingen om systemet som førte til at mine kretsbrytere skulle gå i hukommelse (på en god måte selvfølgelig) var dens enkelhet. Systemet bruker bare ett enkelt bevegelige gjennomsnitt 8211 60 SMA, noe som gjør det ganske enkelt for det gjennomsnittlige mennesket å plukke opp. Den eneste delen av 8220tricky8221 er at den bruker tre tidsrammer: 4-timers, 1-timers og 5-mins diagrammet. Systemet har tre enkle trinn: Trinn 1 - Første Anka: Sjekk om prisen er over eller under 60 SMA på 4-timers diagrammet. Trinn 2 - Second Duck: Sjekk om prisen er over eller under 60 SMA på 1-timers diagrammet. Hvis prisen er over eller under 60 SMA på begge diagrammer, kan vi fortsette til den tredje anda. Hvis de er 8217, har vi ikke noe signal og behøver ikke fortsette videre. Trinn 3 8211 The Third Duck: Vi ser nå etter pris for å krysse over eller under 60 SMA på 5 min-diagrammet. Hvis for eksempel 4-timers og 1-timers diagrammer viser at prisen er over 60 SMA, vil vi vente på at prisen skal krysse over 60 SMA på 5 min-diagrammet. Når det gjøres, vil det bety at prisen er over 60 SMA på alle tre diagrammer, noe som gir oss signalet til å kjøpe. Hvis prisen var under 60 SMA på 4-timers og 1-timers diagrammer, ville vi vente på en crossover under 60 SMA på 5 min-diagrammet før det gikk kort. I følge Captain Currency. dette ville bety at 8220all 3 ender er kantet opp i samme retning.8221 Enkelt, er det ikke Dessverre satt Captain Currency ikke noe hardt fortjeneste mål eller stopper tap. Dette er hvor Robopip-mekaniseringsprosessen begynner. Den første endringen jeg gjorde var å justere systemet litt ved å inkludere 15-min-diagrammet i stedet for 5-min-diagrammet. Årsaken til at I8217ve bestemte seg for å gå med 15-min-diagrammet, er at de fleste kartleggingsprogrammer tillater bare et visst antall barer per tidsramme. Ved å justere den minste tidsrammen fra 5 minutter til 15 minutter, føler jeg at det ville gi mer fleksibilitet for jordebarnene dine hvis du bestemmer deg for å gjøre noen backtesting på egen hånd. Brukte tidsrammer: 4-timers, 1-timers, 15-min Beløp som er risikert per handel: 1 Prisen må være over 60SMA på både 4-timers og 1-timers diagrammer. Kjøp på stearinlys når prisen krysser over 60SMA på 15-min-diagrammet. Prisen må være under 60SMA på både 4-timers og 1-timers diagrammer. Selg på stearinlys når prisene krysser under 60SMA på 15-min-diagrammet. Det opprinnelige systemet hadde ikke noe stoppested eller ta overskuddspoeng. Han nevnte at 25-30 pipstopptap kunne være tilstrekkelig. 1. Stopp tap: Plasser første stoppfall 30 pips over eller under utløsningspris. 2. Profittmål: Plasser resultatmål 30 pips over eller under inngangsprisen i retning av signalet. 3. Nye kryssinger: Lukk handel hvis prisen krysser tilbake over eller under 60SMA. Dette ville signalere at de 3 ender ikke lenger er justert. For nå skal jeg trekke seg tilbake til min pod og tillate min oppgraderte aluminiumslegering prosessor å churn ut backtesting resultater. Inntil da stoler jeg på at du vil sitte på kanten av setene dine og venter på system8217s karakterer basert på mine rammer for mekaniske systemer. Dette er Robopip, logger ut Hvis jeg kan være så modig, kan jeg spørre hvorfor bare en 1: 1 RR-ratio Systemet må ha minst en 50 vinnersats bare for å bryte til og med. Er det en spesiell grunn at du har gått 1: 1 i stedet for 1: 2 eller 1: 3 I stedet for å bytte ut til 15 minutter, og forvrenge resultatene litt, hvorfor ikke bruk en 5-periode MA, en 60-periode MA og en 240 MA alle på 60 minutters diagram That8217s alle tre periodene MAs justert riktig, i forhold til hverandre. fordi beregningene dine bare er feil: gjør matematikken riktig og du vil se at det du foreslår ikke er som denne metoden. Vis meg matematikken for å bevise at I8217m er feil. Og vis meg hvor I8217m ikke er i prinsippet med tråden det er basert på. kein Problem :-), it8217s døde enkelt: 1) Dåpløs metode: åpne MT4 og bare sjekke verdien av 240MA i H1 vs 60MA i H4. For eksempel. 2) Ikke så idiotsikker: bare vurder at en 60MA i H4 tar bare 14 av datasettet tatt av 240MA i H1. Hvorfor kan du forvente at den endelige verdien er den samme hilsen fra Tyskland. Din logikk ern8217t kommer gjennom. It8217s grunnleggende matte. Tatt i betraktning 60 er akkurat 14 av 240, ville jeg forvente at den endelige verdien ville være den samme. Flott system. Veldig enkelt, men geni som det tydelig viser hvordan trenden har utviklet seg over flere tidsrammer. Nesten synd om RR-forholdet, vil jeg foreslå at du åpner to posisjoner og lukker en på TP mens du lar den andre turen. kan du gjøre denne prosessen på råolje. Det er veldig lett, men profesjonelt da det tydeliggjør hvordan mønsteret har utformet over flere tidsrammer. Nesten synd om RR-frekvensen, jeg vil anbefale å starte to roller og slutte en på TP mens du tillater den andre reisen. Forex meglere online Nesten synd om RR-kursen, vil jeg anbefale å starte to roller og slutte en på TP mens du tillater den andre reisen.3 Ducks Trading System Review 8211 Kaptein Valuta 3 Ducks Trading System Review 8211 Kaptein Valuta Det står på nettsiden Ikke så ofte vurderer vi en GRATIS systemtjeneste, siden hovedsyftet med nettstedet er å forsøke å gi en ærlig gjennomgang av systemtjenester, slik at andre kan få en uavhengig mening før de skilles fra sine hardt opptjente penger. Og selvsagt kan de som har eksponering for systemtjenestene også legge til verdi fra sine egne personlige erfaringer. Men i dette tilfellet snublet vi over, hva vi anser, litt av en perle. Vi har tatt med en anmeldelse som vi mener er en utmerket startpunktsbygging for de nye til trading, og it8217 er helt gratis. Det er ingen krav på 8220wild8221 på denne nettsiden (eller i eBok). Nettstedet tilbyr rett og slett opp følgende eBok vil 8220 vet du nøyaktig hvordan du handler systemet8221, det inkluderer 8220a noen tips og triks jeg bruker8221 og det vil 8220 hjelpe deg med å forbedre din egen trading8221. Ebook er tilgjengelig som en nedlasting på nettstedet eller ved å sende en e-post til forfatteren. Materialet For det første er det verdt å nevne at dette ikke er en handel 8220system8221, det er mer et sett med retningslinjer som kan brukes til å forbedre din handel, og etter vår mening et ganske godt sett med retningslinjer der. Vi ligner det på MULTI-tidsrammen (MTF) - filosofien, mange av oss kom over i våre tidlige dager i den utmerkede boka skrevet av Marcel Link, High Probability Trading. 25-siders håndbok er godt skrevet og klar. Den gir tilstrekkelig informasjon om hvordan du setter opp diagrammene, og deretter går det inn i detaljene på Entry-kriteriene. Denne 8220system8221 bruker en MTF-tilnærming basert på 4 timers (hovedtrend), 1 time (bekreftelse) og 5 minutter (for oppføring) tidsrammer med en industristandardindikator over hele linja. Stopp og utganger er også utforsket i ganske detaljert, som er 8220what if8221 scenarier. Systemoppsettet er enkelt og rett frem. Oppføringer er nesten 100 mekaniske. Det er nok detalj i eBok på stopp og mål, inkludert noen gode eksempler. Imidlertid gjør denne eBoken ingen hardt fastsatte regler her, og med rette. Stopp og mål for denne typen 8220system8221 vil helt avhenge av hvordan eller hvorfor du vedtar retningslinjene, og avhenger derfor helt av din egen personlige handelsform. Som vi fremhevet ovenfor, er dette ikke en 8220system8221 som sådan, det er et sett med (lyd og logisk) retningslinjer. Så, vi brukte aldri retningslinjene som en 8220system8221. Vi innfører imidlertid en form for MTF-analyse og - prinsipper i all vår handel, og tror at måten den har blitt beskrevet på denne eBok, er bedre enn noe vi har funnet hittil. Kan det fungere Av årsakene som er beskrevet ovenfor, legges ikke til våre Systems We Trade som, selv om vi vedtar slike prinsipper over hele vår handel, det er ikke en 8220system8221, det er et sett av retningslinjer. På dette notatet er dette etter vår mening et veldig godt sett med retningslinjer at de nye til handel ville være klokt å betale minst litt oppmerksomhet til. Med tanke på at eBoken er gratis ventet vi en lang ventetid, men all kommunikasjon vi hadde med Andy, ble vanligvis svart på innen 24 timer. PRO8217s It8217s er gratis, logikken er lyd og it8217 er et flott sett med grunnregler for de nye til trading. It8217 er lett å sette opp og oppføringskriteriene er lydige. CON8217s Ingen virkelig, annet enn, som vi og forfatteren gjør klart, dette er ikke en 8220system8221, it8217s et sett med retningslinjer. Merk: Det er et (fritt) anlegg for å kjøpe Andy en halvliter Guinness på hans hjemmeside og til 5 EUR for GRATIS eBok og basert på vårt siste besøk i Dublin, virker rimelig for oss (og ja det gjorde vi også ). Husk, dine kommentarer er viktige 8211 Hvis du har brukt eller bestemmer deg for å bruke dette systemet, vennligst bidra til samfunnet ved å rapportere dine funn. Vedlegg: Du må være innlogget for å vise vedlagte filer. Medlemmer kan poste og abonnere på tråder som denne OneSystem Review: 3 Ducks System Postet 5 år siden 11:08 PM 17. april 2012 14 Kommentarer pip pip pip boop pip Hilsen, mennesker Etter en uke med knasende tall kommer jeg til deg med resultatene av Den modifiserte 3 Ducks Trading System backtest. Du kan se parameterne jeg fulgte av ved å sjekke mitt forrige innlegg. Før jeg fortsetter, la meg bare fremheve et par ting igjen. Det 3 Ducks-systemet jeg har testet er en mekanisert versjon av den opprinnelige. For å sikre konsistens ble overskuddsmålet og stoppet tapsnivåene omgjort til harde tall (30 pip resultatmål og stoppfall). Også i stedet for å bruke 4-timers, 1-timers og 5-minutters diagrammer, zoome jeg ut litt og brukte 4-timers, 1-timers og 15-minutters diagrammer. Uten ytterligere ado, her er resultatene: Lønnsomhet: 1620 Selv om den bare hadde en 31,51 vinnersats, endte det med en spektakulær 7,40 gevinst. Dette er en ekstremt god gevinstrate med tanke på at fortjenestemålet er begrenset til 30 pips, og min backtest spenner bare totalt 8 uker8217 av data. I tillegg, basert på min observasjon, kunne nettoresultatet være mye mer dersom fortjenestemålet ble økt. Dette var helt min feil, så I8217m kommer ikke til å trekke poeng for dette. Risiko Toleranse: 1220 I8217m gir dette systemet litt kreditt i avdelingen for risikotoleranse fordi det gjør en ganske god jobb med å begrense tap. Jeg liker spesielt bruken av nye kryssinger på laveste tidsramme som et signal for å hoppe skip og kutte tap tidlig. Denne ryddige funksjonen lagret faktisk systemet fra å ta en full hit ved flere anledninger. På en mindre positiv notat må du kanskje handle dette systemet med ganske mye kapital (dvs. starte med en stor begynnelsesbalanse) hvis du planlegger å motstå dens drawdowns. I mine studier merket jeg noen få snorer av små tap som ga opp til store treff. I8217m gir dette mekaniske systemet en score på 1220 for risikotoleranse. Nybegynner-vennlighet: 710 Bortsett fra at du må se på tre forskjellige diagrammer, trenger du ikke å være en rakettforsker for å handle med 3 Ducks-systemet. Det bør være lett nok for en nybegynner å plukke opp, da det egentlig er et enkelt crossover-system. Oppføringer og utganger er klart definert og lett å følge. I tillegg tror jeg at mange signaler (i gjennomsnitt nesten 2 bransjer om dagen) vil appellere til selv den mest utålmodige og utløser-glade nybegynneren I8217m som gir dette systemet 2 bonuspoeng for bruk av flere tidsrammeanalyser. Selv på min planet, er det ikke så ofte at jeg ser mekaniske systemer som konsulterer tre forskjellige tidsrammer. Total Score: 3750 Totalt gir I8217m den mekaniserte versjonen av Captain Currency8217s 3 Ducks System en poengsum på 37 av 50, som jeg tror er en ganske rettferdig vurdering i forhold til system8217s styrker og svakheter. Som med de fleste crossover trading systemer, det viste sårbarhet for falske breakouts samtidig som det viser muligheten til å fange gode, sterke trekk. Tenker at et filter av noe slag, for eksempel å legge inn et visst antall pips fra crossover candle8217s sluttkurs, vil bidra til å tilpasse oddsene til å være gunstigere. Selv om det modifiserte 3 Ducks-systemet virker lovende, kan jeg hjelpe, men føler at vi må fortsette vårt søk etter Holy Grail8230882. Finn deg, vi må tre. Det 3 Ducks Trading System Det 3 Ducks Trading System Det 3 Ducks Trading System Systemet er ganske rett frem og enkel å bruke. Som mange handelssystemer vil det være mer produktivt når prisene går i en retning og ikke sitter fast i et tett handelsområde. Selvfølgelig har dette systemet mistet handel og tapt løp, men med riktig pengestyring og god disiplin Jeg er sikker på at dette systemet vil holde deg ute av dårlig handel og gi deg en god sjanse til å tjene penger på Fx-markedet. En av de fine tingene ved dette systemet er at det forteller deg om prisene er i en svingfase opp og ned og stopper deg fra å gjette. Det vil også gi deg mulighet til å bestemme seg for å være en tyr eller en bjørn og handle i retning av det trend. Det er 3 diagrammer involvert i dette systemet: et 4-timers diagram, et 1-timers diagram og et 5min-diagram. Det er 1 indikator, en 60-minutters enkel glidende gjennomsnitt (60 sma) tegnet på hvert diagram. Der går du, det er så enkelt. Trinn 1 - Første Duck Det første vi må gjøre er å se på vår største tidsramme (4 timers diagram) og se om nåværende priser er over eller under 60 sma. Fra dette diagrammet kan vi se at dagens pris er under 60 sma. Dette forteller oss at vi kanskje ser etter å selge. Trinn 2 - Second Duck Den andre tingen vi trenger å gjøre er å gå ned til vårt 1 timers diagram. Vi må se dagens pris under 60 sma på dette diagrammet, dette gir oss bekreftelse. Viktig: Hvis dagens pris skulle ligge over 60 sma på dette diagrammet, kunne vi ikke gå videre til trinn 3. Trinn 3 - Tredje Duck Fra trinn 1 og 2 må nåværende priser være under 60 smas på hvert diagram. Vi er nå på 5 min diagrammet og vi ønsker å selge når prisen krysser under 60 sma. For ekstra bekreftelse bør vi la prisene bryte sist lav på 5 min diagrammet. Dette vil bety at prisene vil ligge under deres 60 sm på alle tre tidsrammer, derfor er alle 3 eendene lined opp i samme retning. Stop-Losses: Dette er hvor du kan gjøre dette systemet ditt eget. Hvis du er en kortvarig næringsdrivende, vil du kanskje sette stoppet ditt over høyene på 5 min eller 1 timers diagram. Hvis du er mer av en posisjonshandler, kan du ønske å sette stoppet ditt over et høyt på 4-timers diagrammet. Du kan også bruke et fast stopp-tap, kanskje 25-30 pips eller mer fra oppføring. Alt avhenger av hvilken type handelsmann du er, så du bestemmer deg for en annen quottrickquot som kan hjelpe deg med å bevare kapital. Hvis du selger og prisene kommer tilbake over 5 min. 60 sma med 10 pips (ikke et godt tegn), vil du kanskje kutt tapene dine kort før stoppet ditt. Men hvis du er en langsiktig handelsmann, kan dette ikke være en stor avtale for deg. Mål: Samme igjen, avhenger av hvilken type handelsmann du er, men målet kan være støtte eller motstandsnivåer. Sammendrag: Eksemplet ovenfor ble utført når gbpusd handlet lavere, så åpenbart vi hvor vi solgte - systemet fungerer like bra for kjøpsmuligheter, bare se etter at prisene ligger over 60 sm på alle tre tidsrammer, med utgangspunkt i trinn 1 igjen. Jeg liker dette systemet mye som det ikke prøver å ut-gjette markedets bevegelser og plukke topper og bunner. Systemet forteller deg raskt til å være kjøper eller selger. Det er et godt, ærlig system som prøver å følge priser. Dette systemet fungerer bedre på valutapar som EurUsd og GbpUsd, men det er ingenting som hindrer deg i å plotte dette systemet på noen par, men som vi vet, fungerer noen par forskjellig fra andre. Den beste tiden jeg fant for handel med dette systemet er den europeiske og amerikanske økten. Vær forsiktig med å se hva som foregår rundt deg - økonomiske nyutgivelser, helligdager etc. God lykke med 3 Ducks Trading System. PS: Det er noen karteksempler på hjemmesiden min som kan hjelpe deg. Senest redigert av Captain Valuta 07-20-2009 kl. 05:40. Årsak: oppdatert

No comments:

Post a Comment